FAQ - časté dotazy a pár upřesnění
Pokud nenajdete odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás.

  • Hledám součástku a nevím zda ji máte.
Pokud součástku nemáme skladem, jsme ve většině případech schopni ji zajistit od našich dodavatelů. Aby toto bylo možné, potřebujeme od Vás konkrétní údaje o poptané součástce.
Při dotazu na zboží vždy uvádějte minimálně tyto údaje:
  • Výrobce zboží
  • Celé PN (part number) = název součástky dle výrobce
  • Požadované množství
  • Požadovaný dodací termín, pokud je pro Vás nějak rozhodující (někdy jsou dodací termíny delší než 10 týdnů)
  • Způsob balení, pokud je pro Vás nějak rozhodující (např. "pouze REEL")
Poslat poptávku

  • Nevidím e-shop, jak mám zboží objednat?
Vzhledem k našemu zaměření, kdy je drtivá většina všech zakázek individuální, neprovozujeme e-shop.
Objednávky přijímáme pouze písemnou formou, elektronicky. Pošlete nám e-mail se závaznou objednávkou a tato bude vyřízena v nejkratším možném čase.

Závazná objednávka musí obsahovat:
  • Přesné fakturační údaje odběratele
  • Místo dodání, pokud je jiné než fakturační adresa
  • Kontaktní údaje odběratele
  • Náš objednací kód nebo název, případně PN (výrobní název) zboží
  • Požadované množství zboží
  • Pokud požadujete konktrétního výrobce, uveďte jej. Některé zboží vyrábí různí výrobci. Zamezí s tak případnému nedoruzumění
  • Požadovaný dodací termín, pokud je pro Vás nějak rozhodující (někdy jsou dodací termíny delší než 10 týdnů)

  • Jsou dodávané součástky originální a ne "padělky"?
Ano, jsou originální, nepoužité... Součástky dodáváme z oficiálních distribučních kanálů, případně jsou naši dodavatelé napojeni na tuto distribuční cestu.

Ve výjimečných případech, kdy součástka není akuálně na trhu dostupná a zákazník ji požaduje, můžeme součástky dodat z "volného trhu". V takovém případě je odebíráme z ověřených zdojů a zákazník je na tuto skutečnost vždy upozorněn.

  • Co je to MOQ a proč mi nabízíte větší množství součástky než požaduji?
MOQ - minimální objednací množství.
Pokud pro požadovanou součástku nemáme jiné využití, musíme Vám ji dodat v celém minimálním odběrovém množství. To je často balící jednotka. Nic méně u některých součástek to může být mnohem větší množství, třeba několik balících jednotek.

  • Jaká je dodací lhůta na součástku?
Pokud je zboží skladem u nás, expedujeme týž den od potvrzení objednávky.
Pokud u nás zboží momentálně není skladem a je skladem u našich dodavatelů, pak je to obvykle 1 - 2 týdny. Na tuto skutečnost je zákazník vždy upozorněn.

  • Umíte nabídnout náhradu za součástku?
Ano, pokud nám zákazník poskytne dostatek informací umíme nabídnout vhodnou náhradu/alternativu k požadované součástce.

  • Musím v případě větší objednávky odebrat celé množství naráz?
Naši pravidelní zákazníci nemusí odebrat celou objednávku jednorázově. Akceptujeme termínované objednávky, kdy je díky většímu objemu zákazníkovi nabídnuta výhodnější cena a zboží je dodáváno v dílčích dodávkách.
Takové plnění je pak věcí individuální dohody.

  • Proč je požadována platba předem?
Platbu předem požadujeme mimo jiné u speciálního zboží, nebo zboží s vysokou hodnotou, dále také u nových zákazníků...

  • Nenašel jsem odpověď na můj dotaz.
V takovém případě nás kontaktujte e-mailem, nebo telefonicky, rádi Vám odpovíme.

Adresa sídla


(fakturační adresa)

Vít Kužel K-BUSINESS
Kojetická 1047
277 11 NERATOVICE
CZECH REPUBLIC
IČ/ID: 67905765
DIČ/VAT: CZ7604102385

Adresa kanceláře


(doručovací adresa)

Vít Kužel K-BUSINESS
Kojetická 1023/108
277 11 NERATOVICE
CZECH REPUBLIC